جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۶ ق.ظ

درباره سايت

دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های شاد - دانلود موزیک جدید ایرانی - آهنگ تولدت مبارک

بایگانی

شبکه های اجتماعی

۲

10 کارت برتر کلش رویال

 آموزش ها

 

 

 

10 کارت برتر کلش رویال

کارت های برتر کلش رویال چه کارت هایی هستند ؟

 

 

       

 

سلام امروز برای شما 10 کارت برتر کلش رویال را قرار دادم تا شما با دیدن آن بهترین عرشه هارا بسازید و اینکه در پست بعدی به 10 کارت بد کلش رویال خواهیم پرداخت

10 کارت برتر کلش رویال :

معرفی بهترین و بدترین کارت های کلش رویال

1.Arrows : یا همان تیر ها , یکی از کاربردی ترین کارت های بازی می باشد که در همان اویل  شروع به بازی آن را کسب خواهید کرد. Arrows خیلی سریع با 3 اکسیر آماده می شوند و در هنگام استفاده محدوده ی بزرگی را تحت پوشش قرار می دهدند. Arrows کارت مناسبی برای استفاده در برابر دسته از Goblin ها و minions هستند. خیلی راحت آن ها را از بین می برند.

 

2. Barbarians : باربرین شناخته شده ترین کارت در بازی هست , همانطور که در کلش آف کلنز همواره باربرین یکی از نیرو های کاربردی بود در این بازی نیز باربرین ها بسیار کاربردی هستند. شک نکنید که باربرین یکی از بهترین نیرو های دفاعی کلش رویال است . باربرین نیاز به 5 اکسیر برای آماده شدن دارد اما در هنگام استفاده در حقیقت شما 4 باربرین روی زمین پیاده می کنید.

برای مثال یک بابرین لول 8 دارای 579 HP و 96 DPS می باشد ( یعنی قدرت دفاعی 579 و قدت تخریب 96 ) این عدد را 4 برابر کنید ( زیرا 4 باربرین روی زمین پیاده می شوند. ) در حقیقت یک نیرو با 2316 HP و 384 DPS خواهید داشت . که چنین نیرویی در بازی با خرج کردن 5 اکسیر بی نظیر است.

با باربرین می توانید حسابی برای Hog Rider, Prince, Pekka, Goblem و Giant Skeleton دردسر ایجاد کنید.

اگر در قسمت Royale TV بازی هم دقت کرده باشید معمولا بازی کنان برتر یک کارت Barberian همراه خود دارند.

 

3. Hog Rider : بدون شک بهترین کارت تهاجمی در بازی هوگ رایدر است , هوگ رایدر بسیار سریع می باشد و ساختمان های حریف را هدف می گیرید. قدرت تخریب مناسبی دارد و برای حریف بسیار اذیت کننده می باشد. به نظر من تنها کارتی که واقعا ارزش 4 اکسیر را دارد هوگ رایدر می باشد.

 

4. Spear Goblins : گوبلین های نیزه دار بسیار کاربردی می باشند , فقط به 2 اکسیر برای ساخته شدن نیاز دارند و هنگامی که اماده شود , 3 گوبلین به شما داده می شود که علاوه بر نیرو های زمینی نیرو های هوایی را نیز مورد هدف قرار می دند.

برای مثال هنگامی که حریف شما یک mini pekka می فرستد شما می توانید در زمین خود گوبلین های نیزه دار Spear Goblins را پیاده کنید و mini pekka را مشغول کنید تا همزمان یکی از tower ها ( قلعه ها ) به راحتی mini pekka را از بین ببرد.

یا وقتی که حریف شما baby dragon ارسال می کند , ابتدا اجازه دهید تا ساختمان را هدف قرار دهد و سپس گوبلین های نیزه دار Spear Goblins را روی baby dragon بیاندازید , گوبلین ها دراگون را نابود خواهند کرد , درست است که کمی از قدرت دفاعی tower خود را از دست خواهید داد اما در نهایت هم اکسیر کمی مصرف کرده اید هم 3 گوبلین سالم دارید.

 

5. Archers : آرچر ها نیز مانند Spear Goblins بسیار نیرو های کاربردی ای هستند با این تفاوت که با 3 اکسیر ساخته می شوند. اما نسبت به Spear Goblins کارآمد ترند زیرا Hp ( قدرت دفاعی ) بیشتری دارند.

Spear Goblins با یک ضربه از طرف wizard و baby dragon و … از بین می رود اما آرچر چنین نیست.

برای مثال در لول 8 قدرت دفاعی گوبلین های نیزه دار 100 می باشد و برای آرچر 241 می باشد.

آرچر ها کاربردی هستند اما با به دست آمدن کارت Princess از بازی کنار می روند.

 

6. Goblins : گوبلین ها نیرو های بسیار خوبی در دفاع می باشند , در لول 8 دارای قدرت تخریب 261 می باشند در حالی که فقط با مصرف کردن 2 اکسیر می توانید آن ها را به کار بگیرید و این فوق العاده است.

در ویدئوهای اتک های بازی کن های لول بالا همیشه می بینید که از گوبلین و گوبلین های نیزه دار استفاده می شود.

 

7. Wizard : ویزارد یک نیرو بسیار کاربردی و عالی می باشد. ویزاد می تواند یک قسمت را مورد هدف قرار دهد علاوه بر نیرو های زمینی می تواند با نیروهای هوایی نیز درگیر شود. تنها نیرو های جایگزین ویزارد , بیبی دراگون و ویچ هستند که در مقایسه ویزارد دیر تر نیروهای حریف را نابود می کنند.

با به دست آوردن Wizard کارت Musketeer شما کاملا از بازی کنار می رود.

 

8. Fireball : فایر بال یکی دیگر از کارت های بسیار خوب درون بازی می باشد. بسیاری از افراد از فایر بال به اشتباه استفاده می کنند و با آن , ساختمان های حریف را هدف قرار می دهند. در حالی که FireBall یک نیروی تدافعی فوق العاده است . هنگامی که حریف شما یک دسته بابرین به سمت شما می فرستد با فایربال می توانید به راحتی آن ها را از بین ببرید.

و یا در مواقعی که شما با باربرین حمله می کنید و حریف یک نیروی هوایی برای دفاع قرار می دهد با فایربال می توانید باربرین های خود را پشتیبانی کنید.

 

9. Minion Horde : مینیون هورد یا دسته مینیون ها نیز یک نیروی تدافعی بسیار عالی می باشد. این نیرو ها مانند barbarian گرچه در هنگام دفاع بسیار کاربردی هستند اما در حمله هم می توان از انها استفاده کرد. با وجود 6 مینیون قطعا حریف شما اذیت خواهد شد. با وجود اینکه مینیون ها در مقابل Arrows ضعیف هستند اما بخاطر سرعت بالای آنها جز کارت های خوب و کاربردی قرار می گیرند.

 

10. Tesla : تسلا یکی از نیروهای دفاعی می باشد که با 4 اکسیر ساخته می شود. تسلا در دفاع بسیار موثر است و می تواند شما را کمک کنید. گرچه که سوپرسل همیشه برای یک نیروی دفاعی قوی یک نیروی تهاجمی قوی هم معرفی می کند اما تسلا همچنان در صدر نیرو های دفاعی است و تمام نیرهای تهاجمی را هدف قرار می دهد.

 

نظر فراموش نشه

 

نظرات (۲)

  1. سلام به نظر من هیچ کدومشون بدرد نمیخوره من تاحالا اینارو تو ترکیبم نذاشتم البته به جز مینی 
    تسلا هم اصلا بدرد نمیخوره خیلی نیرو های دیگه هستن که جز بهترین ها باشن 
  2. انصافا بهتراز ایناهم خیلی هست مثل اژدهای جهنمی، مگاشولیه، اسپارکی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی