جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ

درباره سايت

دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های شاد - دانلود موزیک جدید ایرانی - آهنگ تولدت مبارک

بایگانی

شبکه های اجتماعی

۰

آهنگ مهدی امیری یه مشت عکس یادگاری

 آهنگ

مهدی امیری یه مشت عکس یادگاری

دانلود آهنگ جدید مهدی امیری یه مشت عکس یادگاری

Download New Music Mehdi Amiri Ye Mosht Aks Yadegari

به همراه متن آهنگ

متن آهنگ یه مشت عکس یادگاری

بهت حق میدم اگه منم بودم خوبی بیش از حد می‌دیدم
اگه منم بودم خوبی بیش از حد می‌دیدم می‌رفتم
منم اگه خیالم از یکی راحت بود
اگر نبودی زیاد ادم واسم بود
دیگه مهم نبود تموم بشه یا تموم نشه اینقدر زود
یه مشت عکس یادگاری داری تو بعد من کی میدونه شبا چه حالی داره
تو بعد دل من برو الان نیست اصلا حالی تو بعد من کم میاری

بدم دل دیوونتو نزدیک شدی از بس به من
قولم بهم دادی ولی زیرش زدی برعکس من
از این به بعد درد و دلات و بگو تو گوش عکس من
یه مشت عکس یادگاری داری تو بعد من کی میدونه شبا چه حالی داره
تو بعد دل من برو الان نیست اصلا حالی تو بعد من کم میاری
یه مشت عکس یادگاری داری تو بعد من کی میدونه شبا چه حالی داره
تو بعد دل من برو الان نیست اصلا حالی تو بعد من کم میاری

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی