سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

درباره سايت

دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های شاد - دانلود موزیک جدید ایرانی - آهنگ تولدت مبارک

بایگانی

شبکه های اجتماعی

۰

معرفی های اولیه بازی کلش رویال

 آموزش ها

معرفی بازی =

بی شک شرکت سوپرسل پس از تجربه موفق کلش آف کلنز اکنون با معرفی بازی کلش رویال به خوبی می داند به خوبی می داند چگونه نظر مخاطبان خود را جلب کند،بخصوص بازیکنان نسلی که اکثرا اوقات خوشی را پای کامپیوتر های شخصی خودشان گذرانده اند و اکنون کسی را در جرگه رقابت با نسل قدیمی تر بازی ها نمی بینند . بازی Clash Royale  در سبک کارتی (Card Based) ترکیبی از چند سبک مختلف است،تا مبارزه طلبی و شور و اشتیاق شما را برای وقت گذاشتن روی آن حسابی تحریک کند. اجزاء مختلف بازی عبارتند از آرنا ( یا همان میدان نبرد) ، استراتژی تاور و دیفنس(Tower & Defence)، سربازان بازی کلش اف کلنز که می توان کلش رویال را شبیه بازی هرت استون( Hearthstone ) یکی از پرچم داران این سبک بازی ها ساخته کمپانی بیلیزارد دانست. جم بگیر از زمان معرفی بازی Clash Royale به بررسی و نقد زوایایی بازی پرداخته است با ما در بررسی این بازی مهیج همراه باشید :

برای دیدن ادامه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید 

 

 

گرافیک وطراحی کلش رویال

همیشه در زمان معرفی  بازی های جدید که به بازار عرضه می شود اولین چیزی که نظر بازیکنان را جلب می کند گرافیک، رنگبندی و زیبایهای بصری آن است و باید اعتراف کرد از این بابت کلش رویال هیچ چیز کم ندارد. بازی با رنگهای شاد و سرزنده ای ساخته شده که شما را خسته نمی کند و المانهای گرافیکی بازی با Clash Of Clans در ارتباط است. طراحی بازی در بخش های مختلف پویا و سر زنده است به خصوص در آرناها(Arena) ما شاهد افکتهای خوب و  ساده و دلچسب هستیم و بازی را از لحاظ گرافیکی اغوا کننده کرده است. در بخشی که جای کارتی شما (یا به زبان ساده تر تدارکات و سربازان شما)قرار دارد همه چیز جذاب و فانتزی طراحی شده است و شما را برای تو سعه این بخش کاملا جذب می کند.

 

گرافیک بازی را می توان در عین سادگی جذاب و فانتزی دانست و به دلیل شخصیت های آشنای آن،در اولین برخورد کاربر را به خود جذب می کند.

 

 

 

گیم پلی و اجزای آن

از هرچه بگذریم بهترین قسمت هر بازی گیم پلی(Game Play) و سبک آن است و ُSupercell دراین بخش نمره قبولی کاملی را دریافت می کند.بازی ساده روان و قابل فهم برای هر سطحی از بازیکن است، قابلیت های تاکتیکی خوبی برای آرناها در نظر گرفته شده که تنوع استراتژیکی بازی را بالا می برد.

 

برای آشنایی نزدیک تر با اجزای بازی و قسمت های آن با ما همراه باشید :

 

 

 

بخش های بازی

 

میدان نبرد(BATTLE)

سری اول صندوق هایی که از میدان نبرد به دست می آورید(در هر صندوق شما گلد؛کارت های جدید کسب خواهید کرد که صندوق ها را می توان اجزای اصلی بازی در نظر گرفت)

اطلاعات بازیکن(شما)در بازی و بخش جعبه های هدیه (CROWN CHEST) (FREECHEST)

خش اشتراک گذاری ویدئو ها و ویدئو های برتر نبرد های بازی

بخش تمرینی(شما در این بخش می توانید برای بهبود بازی خود تمرین نمایید و با یک ربات بدون استرس به بازی بپردازید)

رنکینگ بازیکنان و کلن ها

منوی تجربه ها

کارت های شما(که شامل مشخصات سربازان شما Level آنها و اطلاعات تکمیلی می باشد)

فروشگاه بازی

منوی Battle

آیتم های منوی اولیه شامل این نکات است: بخش صندوق ها در بازی نقش اصلی را بازی می کنند. صندوق ها بر اساس سطح در تایم های مختلفی باز می شوند که داخل آن گلد(Gold) ، جم(GEM)  و کارتهای سربازان بازی (که با دریافت آنها می توانید سربازان خود را به سطح بالاتر ارتفاء دهید)قرار دارد. برای جمع آوری صندوق ها باید به میدان نبرد بروید. شما فقط ۴ جای خالی دارید که به محض پر شدن دیگر صندوقی به انها اضافه نمی شود. تا اینجا ما ۳ مدل صندوق باز کرده ایم صندوق طلایی، نقره ایی و بنفش که آیتم های Epic (یا بنفش )که جزء آیتمهای اصلی بازی و باز شدن سربازان قوی  را به شما میدهد ، دو صندوق اول به نسبت سطح کیفیت پایین تری دارند و  از لحاظ سطح پایین تری از  سربازان بازی را به شما میدهد .  صندوق ها برای شما از داخل میدان نبرد جمع میشود که این خود سطح آیتمهای درون صندوق را هم مشخص می کند مثلا صندوق میدان نبرد سطح ۳ (Arena Level 3)آیتمهای آزاد شده آن میدان را در اختیار شما می گذارد. البته سطح میدان نبرد در زیر صندوق نوشته شده است و شما می توانید با کلیک بر روی Arena سطح خود کارت هایی که در این سطح به شما می دهد را ببینید.

 

منوی آیتمهای میدان نبرد(Cards)

 

وقتی صفحه را به سمت چپ می کشید منوی دوم بازی(Cards) قرار دارد که در آن عکس سربازان و اکسپریانس(XP) و تعداد کارتهای مورد نیاز و جمع شده نمایش داده می شود. لول سربازان در کنار عکس آنها نیز زده شده که برای شما مشخص می کند که این سرباز در چه سطحی است. شما میتوانید کارتهای خود را جابه جا کنید و تغییرات تاکتیکی در سربازان خود به وجود آورید همچنین میتوانید در این بخش سطح سربازان خود را نیز با طلا بالا ببرید.

 

منوی فروشگاه

 

در این  بخش فروش جم  و بالا بردن سطح کارت ها با طلا قرار دارد. شما میتوانید کارتهای این قسمت را با طلا به سطح های بالاتر ارتقا دهید و یا حتی بخرید. این قسمت برای پیشرفت سریعتر در بازی قرار داده شده البته طلا در بازی به سختی به دست می آید پس دقت کنید که چگونه آنرا خرج می کنید . چون برای سطح دادن به کارتها حتی در حالت عادی به آن نیاز دارید .

 

کلن و دنیای متفاوت با کلش

 

 

خوب به جذابترین بخش بازی رسیدیم .در بخش کلن بازی کلش رویال نسبت به بازی کلش اف کلنز تفاوتهای زیادی وجود دارد . در بخش دونیت(Donate)، شما از کارتها ی خود دونیت می کنید و در قبال آن لول (Level)و گلد از بازی میگیرید که خیلی با ارزش است، لول در بازی شما و به دست آوردن تجهیزات بهتر تاثیر زیادی دارد. این ایرادی در کلش اف کلنز بود و در اینجا به حسن بازی تبدیل شد . حالا برای دونات سر و دست شکسته می شود چون همه به لول گرفتن در بازی احتیاجی مبرم به آن دارند.

 

یکی از جالبترین بخش ها در بازی، مبارزه با دوستان هم کلنی است که شما با دادن پنج سکه طلا میتوانید حریف خود رااز میان  دوستان خود انتخاب و وارد میدان نبرد شوید و دست و پنجه نرم کنید که می توان این ویژگی بازی  Clash Royale را بسیار جذاب و محیج دانست. بازی در نسخه آزمایشی است و هنوز برای کلن وار چیزی قرار داده نشده اما قطعا بعد از ارائه نهایی، آپدیتهای بازی یکی پس از دیگری قرار داده می شوند.

 

میدان نبرد -BATTLE

 

بخش اصلی بازی در میدان نبرد است، نبردها بر اساس کاپ انداخته میشوند. تنوع تاکتیکی در میدان نبرد برای استفاده از تحهیزات(سربازان و کارت ها) هیچ محدودیتی ندارد و یکی از بهترین  موارد بازی نیز همین است چون برای شما یکنواخت نمی شود و شما دائما در حال چالش هستید. چیدمان در میدان نبرد و ارنا ها کاملا در اختیار شماست. هر چه کاپ شما در بازی بالاتر می رود وارد مراحل جدیدتری شده و از طریق جعبه های هدایا سربازان جدید میگیرید که خود این جعبه های هدایا نیز رنک (Rank)دارند.

 

صندوق ها

صندوق ها در کلش رویال نقش اساسی را دارند و بیشتر آیتم های بازی مانند کارت ها و سکه ها را از صندوق ها در طی بازی دریافت خواهید کرد؛در حال حاضر ۷ نوع صندوق در کلش رویال وجود دارد : Wooden Chest, Silver Chest, Golden Chest, Giant Chest, Magical Chest, Super Magical Chest and Crown Chest هر کدام ویژگی های خاصی دارند و با باز کردن آنها کارت های مختلقی دست پیدا خواهید کرد ما در بخش جداگانه ای به طور کامل به بررسی دقیق صندوق ای Clash Royale پرداخته ایم که می توانید در مطلب  بررسی صندوق های کلش رویال را مطالعه نمایید

 

جمع بندی

بازی کلش رویال را می توان بازی سرگرم کننده و جذابی دانست و بعد از نصب بازی نتوانید از آن دست بکشید. در شروع اولیه بازی در کشور های آزمایشی، تعداد بازیکنان خیلی کم بود ولی الان در زمان نگارش این مقاله  فقط در ایران در حال حاضر بیش از ۱۰ کلن داریم که چهار تای اول آن ۵۰ نفر کامل بازیکن دارند. حدود۷۰۰ نفر هم بازیکن فعال از کشورمان مشغول بازی هستند. در هرصورت باید عجله کرد تا از قافله قدرت در بازی عقب نماند.

 

از اینکه در این بررسی نیز همراه ما بودید متشکریم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید،امیدواریم با نصب این بازی اوقات خوشی را سپری نمایید.

 

 

منبع : جم بگیر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی